Nu skall jag va duktig!

... Och springa runt här hemma med min lilla damsugare,
vara snäll och städa hos katten! :)

Senare ska jag fixa en kopp med övergott kaffe, ta mig en kex och planera upp helgen.
Har en massa plugg och i princip NOLL motivation att ta itu med alla dessa skoläckelheter.
Mamma har dock lovat mig att kontrollera hur mycket jag har gjort under dagen,
så jag är peppad och rrrredo!

Påsken är på g!

Mamma och pappa nördar sig i köket bland all påskmat som vi kommer att trycka in i oss,
men stort glädje så klart!
Jag älskar all sorts högtider, när man sitter när och umgås med bara de nära och kära
och inte bryr sig om någonting utanför.


Idag ska jag plugga, pyssla, mysa.
Jag känner att det börjar bli dags att ta itu med min plugg.
Jag vill så gärna komma upp i goda betyg, så pressen är stor.



Känns som en bra dag.

Hallå bloggen min!

Det var ju lite sällan man bloggar, men äsh! :)

Här hemma städas dert en massa och vårkänslor är verkligen på g!
Jag försöker att känna efter påsken, men trots att det är så nära,
upplever jag som att en massa evigheter finns kvar tills vi börjar fira.

Just nu skall det bli lite plugg. Jag vill verkligen göra det så mysigt som möjligt,
men jag vill bara slösa bort min tid istället. Tyvärr, så måste jag nog ge mig hehe.


RSS 2.0