Engelskabajset!

Helt sjukt att jag ska sitta här med min engelska redovisning!
Absolut det sämsta man kan göra en söndagsnatt!


Hadjå och (icke)godnatt!

Lediga onsdagen!

Go' kväll på er! <3
Här sitter jag i min soffa efter en väldigt effektiv dag.
Det har städats, jobbats, pluggats, joggats och chillat en massa.
Det är så sjukt roligt med det fina vädret, man blir (för)pigg!

Så nu sitter jag här med de bästa låtar från polska favioriter,
och förberedder mig inför morgondagens skoluppmaningar.

Jag måste erkänna en sak... Jag är så sjukt taggat inför helgen,
att jag vill bara spola fram tiden! :) 

Nu ska jag nörda mig med min engelska,
hörs! <3

Familjesöndag.

Hallå där bloggen :)

Här sitter jag nyfixat med min (o)kära historiebok.

Det ska pluggas in en massa, så jag ska försöka vara effektiv!

Jag saknar solen, och vill därmed stanna i min säng heeela dagen.

Men jag ser fram emot söndagen, som skall spenderas med min fina familj <3.

Tack Gud att jag har de! :)

 


Vårens första promenad på riktigt.

Efter lite eftermiddagsplugg blev jag faktiskt lite sugen på en promenad.

Jag kunde tyvärr inte ta med mig ER till min promenad,

men jag lyckades ta min promenad till er! :D

Omvända roller, men lika givande!

Här nere finns mina två vänner... Syns de?
Urszula, detta är baaara till dig! :)
Puss och hej, nu ska det duschas och nördas framför böcker! :*

RSS 2.0