:)

Livet är underbart! :)
Allt känns så grönt, och blått, och gult och perfekt! :)
Har precis varit med mina mongos och ätit thailändsk- gott var det! Jag måste säga att man inte riktigt pallar trycka in i sig hela portionen trots en stor hunger och lust!
Nu ska jag bli färdig med min engelska, sen blir det att gå till en lektion i rättskunskap, sen spela in sista bitar till min filmredovisning i svenska. Därefter ska jag och mina mongos gå till biblioteket och massplugga till provet imorgon- håll tummarna!
När jag tänker på att torsdagen är redan imorgon kan jag inte sluta tycka att tiden går snabbt!
Snart är det ju lov, vilket verkar bli mycket intressant!
Här delar jag med mig av två vackra saker som gjorde min dag: låten och solen!
Låten är derikerat till min fina mamma! :)

http://www.youtube.com/watch?v=L-bxuRKbFLk
puss och kram! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tackar för låten!

2012-02-16 @ 12:36:58
Postat av: deptuch ewa

Jag tackar för låten!

2012-02-16 @ 12:39:45
Postat av: deptuch ewa

Jag tackar för låten!

2012-02-16 @ 12:40:14
Postat av: deptuch ewa

Jag tackar för låten!

2012-02-16 @ 12:40:58
Postat av: Anonym

Phiii az tyle razy sie komentarzy napisalo! Jutro sie zobaczymy i przy pysznej kawusi podjebalki zjemy!

2012-02-16 @ 12:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0